dinsdag 28 april 2009

Dag 2 Orlando

Vanmorgen waren we allemaal wakker rond 0530 uur(micky tijd). Na lekker te hebben ontbeten, gedouched zijn we naar de Walmart gereden en zijn daar ongeveer 3 uur binnengeweest. Deze enorme supermarkt verkoopt echt alles van autobanden tot zeep. Na de Walmarkt (het was inmiddels 11:30 uur geworden) hebben we gelunched en hebben we kennis gemaakt met de beheerder van Davenport Highland reserve. Na kennismaking zijn we naar Downtown Disney gereden om alvast wat Disney sfeer te proeven. Geweldig al die winkels, we hebben ons weer schandelijk misdragen, van shirts tot kersballen het is weer niet te geloven. Robin heeft haar nieuwe high school musical outfit al aan, ze is nu een echte "wildcats". En warm dat het was in Downtown! Afgeladen met tassen reden we rond zes uur richting huis. Onderweg bij Burger King gegeten waar we de enige waren in de hele zaak. Best raar zo'n lege zaak maar de amerikanen eten natuurlijk veel later. Na thuiskomst heeft Robin alvast een duik in het zwembad genomen wat volgens haar helemaal niet koud was maar toen ze eruit kwam had ze blauwe lippen van de kou.
Even voor het thuisfront;
Marielouise, Robin is helemaal weg van jou kadootje. We blijven toch maar niet hier wonen want dan mist ze haar vriendin te erg.
Chantal, Angelique heeft zich erg goed gehouden in het vliegtuig. De reis zelf viel wel mee en de tijd ging snel voorbij. Het landen is een ander verhaal, dat was toch best wel spannend. En bij de tweede vlucht kwamen we toch hard op de landingsbaan aan. Dat we volgens Anton lekke banden remde.
Wendy, die groene douane formulieren die jij donderdag in het vliegtuig in moet vullen, heeft geen zin om daar je best op te doen. Op het vliegveld van Atlanta moet je het weer over doen omdat Delta airlines oude formulieren uitdeeld. Gaf bij mij veel stress.

cloggie68 zei

Heerlijk om te lezen... wij hadden zondag al Downtown Disney gedaan, vandaag Animal Kingdom...fijne vakantie nog!ni

wendy zei

Hai lieverds !

Zo disney heeft dus weer winst gemaakt gisteren, hahahahha ! Die zijn echt blij dat julie er al zijn !! Nou morgen gaan jullie heeeeeerlijk op de disney cruise, geniet ervan en heeeeeeeeel veel plezier, wij komen morgen jullie kant op !!!

dikke knuffelkus wen xxx

Ta2 Gerrit. zei

Leuk verslag tot zo ver. Ik neem aan dat er nog wat foto's bij komen.
Altijd leuk om te zien. Ook van de Ford nogwat (Edeg, Explorer, Expedition)

Wat was er mis met de groene visa waiver. Daar ben ik, en alle mede forummers, wel erg benieuwd naar.

Veel plezier daar verder.

Jacqueline zei

Hoi Karen, ik vond downtown erg gezellig. Hoe was animal kingdom? Dat lijkt mij echt een geweldig park. Wij gaan donderdag cruisen en vanaf zondag de parken doen. Fijne vakantie nog en leuk dat je gereageerd heb.

Goedemorgen Ta2 gerrit,
De groene visa waiver was volgens de douane beambte zwaar verouderd, at least two years old. Dus het hele vliegtuig moest alles opnieuw invullen. Het zag er niet uit iedereen op de grond die formulieren invullen. Het grondpersoneel van Atlanta Airport was not ammused (vriendelijk uitgedrukt). Ik in de stress bij elk foutje wat ik maakte maar ze corrigeerde me met een dikke zwarte stift, relaxed you're on holiday. Ja lekker begin het zweet brak me uit. Inmiddels is Anton even naar buiten geweest en we hebben een Ford explorer xlt. Ook wij hadden een upgrade van mid naar full size suv maar tot onze spijt geen Hummer zoals Mattrob. Foto's komen eraan hoor!

Jacqueline zei

Hoi Wen, heb je alles al ingepakt? Ja ik heb geweldige kerstballen gekocht haha. En Robin is ook haar zakgeld en verjaardagsgeld flink aan het uitgeven. Ze heeft een outfit van high school musical (leuke film in het vliegtuig is deel 3 al te zien) en ze loopt er nu bij als een echte "wildcats" cheerleader. Geweldig voor haar, en ze is zo aan het genieten. Wat is dat toch fijn als je je kind zo ziet stralen. Ik heb in de Walmart nog twee leuke shirts gekocht voor nog geen 10 euro!! Een fijne vlucht (die valt best mee hoor) en tot snel!! Een amerikaanse hug van ons.

Anoniem zei

hey jaq
zo te lezen heb je het super naar je zin!
moet ik al vragen voor een voorschot?
geniet ervan
dikke kus mariel

Sandra zei

Hey Jacq....
Jaaah daar ben je dan!! Waar je zo naar hebt uitgekeken...
een hele fijne vakantie en ik hou je stukjes in de gaten