dinsdag 12 mei 2009

Dinsdag 12 Mei Epcot






Vanmorgen rustig opgestaan en Robin heeft zelfs uitgeslapen tot half 9. Toch maar besloten om vandaag ook een park te doen omdat we bang zijn dat we niet alles kunnen zien voordat we weer terug moeten naar Nederland. En daar hebben we vandaag wel een paar keer aan gedacht. Vooral omdat Robin oma's kippensoep en de frikandellen aan het missen is maar ook vanwege het weer. Na ruim twee weken alleen maar zon te hebben gezien, hebben we vandaag voor het eerst regen en onweer gehad. Gelukkig pas aan het einde van de middag. Zoals ik al eerder noemde vandaag zijn we naar Epcot geweest. Volgens tourgide Mike zou het vandaag rustig zijn maar dat viel tegen. We hebben wel wat leuke attrakties gedaan (nemo en testtrack) maar verder vonden we het park een beetje tegen vallen. Ik heb wel veel foto's gemaakt want het gardenfestival was aan de gang. Leuke disneyfiguren in het tuingroen. Ik heb van Robin nog een schattige Tinkerbel windvanger gehad. Lief he van haar. Later in de middag kwamen er snel donkere wolken aan en niet veel later hadden we een echte thunderstorm. Regen kwam met bakken uit de hemel en het onweerde behoorlijk hard. En ja wat doe je dan?? Juist shoppen!!! Angelique heeft eindelijk haar gave Mickey vest gekocht die ze deze week al drie keer in haar handen heeft gehad. Robin heeft ook haar geld uitgegeven en ze zit nu als een echte Tinkerbel hier op de bank. Ik zelf heb toch maar een nieuw petje gekocht want de zon is erg heet en anders krijg ik toch wel hoofdpijn in die volle zon. Weer bij de horloges staan kwijlen maar kan nog steeds niet goed beslissen welke ik het leukst vind (die witte van Mickey of die roze of toch die ene van Tinkerbel). Morgen gaan we naar Bush garden dus dat wordt op tijd uit bed want Tampa is toch zeker wel een uur rijden.

Geen opmerkingen: