dinsdag 12 mei 2009

Maandag 11 Mei Tim's verjaardag







Auw dat deed weer pijn een wekker zetten maar deze keer was het wel voor een leuk doel. Vandaag vieren we Tim's verjaardag in Magic Kingdom. Om half negen moesten in het Polonesian restaurant zijn voor een ontbijt met Lilo en Stitch. Dat was wel heel erg gezellig en we hebben ons teniet gedaan aan teveel gebakken spek, worstjes en roerei, gelukkig zat er voor de vitamines een heerlijk vruchtensapje bij. Zo onze vitamines hebben we weer binnen voor vandaag. Daarna met een bootje richting de ingang van het park. We zijn begonnen met the great escape van Stitch, dat is Tim's favoriete figuur. Daarna in Buzz Lightyear en toen op weg naar Toowntown. Toch wel erg leuk hoor, ik vind dat ze dit in Parijs er ook maar bij moeten bouwen. Robin en ik zijn helemaal verliefd op het huisje van Minnie.
We zijn vandaag twee keet in de 3D film van Mickey geweest, geweldig vonden wij deze film. Pirates of the Caribian en het spookhuis hebben we ook weer gedaan. Deze keer werden we veel natter in splash mountain dan vorige week. Sanne was daar niet zo blij mee want ze had een natte broek alsof ze in haar broek had geplast, wat niet zo was hoor. En we zijn ook nog een keer in de jungle cruise geweest, deze keer hadden we een vrouwelijke captain maar ze maakte dezelfde niet grappige grapjes als onze captain Ronald van vorige week. Vandaag hebben we toch de lange rij van Tinkerbel (45minuten) overleefd. En spelend met Sanne is de rij niet al te lang. Het was het wachten meer dan waard. De elfjes namen alle tijd van de wereld voor de meiden, ze vroegen of Robin met pixie dust naar Amerika gevlogen was. En van Tinkerbel kreeg Robin ook wat elfenstof mee voor de terugweg. Toen we wilde weggaan bedacht Robin dat ze vergeten was om handtekeningen te vragen. Wij snel omgekeerd en gevraagd, maar dat was helemaal geen probleem. En uitgekookt als Wen en ik zijn, gelijk die meiden samen bij de elfjes gestopt en weer foto's maken. Hahaha.
Nou was ik vorige week mijn gaastra pet kwijtgeraakt in die duffe achtbaan van Goofy, verlies ik vandaag mijn lenzenkapje van mijn fototoestel. Verdorrie, het toch maar niet mijn favoriete plekje, nee hoor grapje.
's Avonds omstreeks acht uur het park verlaten, de meiden waren behoorlijk moe. Maar ook teleurgesteld dat de fijne dag al weer over was. En Tim, Tim heeft genoten van zijn verjaardag in de USA.

Geen opmerkingen: