donderdag 14 mei 2009

Donderdag 14 Mei shopping day







Vanmorgen rustig aan gedaan, een beetje uitgeslapen en op ons gemak gedouched. maar het einde van onze vakantie komt eraan dus we moeten nog shoppen. We dachten er een rustig, niet al te lang dagje van te maken maar dat viel tegen. Tegen negen uur (mickey tijd) kwamen we met een tasje of 20 thuis. Wij zijn naar de Florida Mall geweest, waar Angelique en ik ons scheel hebben gekocht bij Abercrombie & Fitch. Ja Tibor we hebben goed naar je geluisterd, spijkerbroeken en shirts. Voor Robin aan de overkant ook een Abercrombie shirt, net als ik, gekocht. Nou moet ik zeggen dat ik de winkel erg mooi vind maar wel een gehoorbeschadiging heb opgelopen en het personeel ook niet erg vriendelijk was. Maar what the hell, ik heb mijn shirts. Daarna kwamen we bij de m&m world aan. Geweldig wat een kleuren M&M's zeg, maar wel erg duur. Toch wel meegenomen want je weet het als ik chocola zie dan wil ik het hebben. Robin heeft de Disneystore nog van de ondergang gered, ze heeft daar enorme vleugels van Tinkerbel gekocht waarvan ik twijfelt of ze in de koffer passen. Alhoewel het met de crisis volgens mij wel meevalt als je ziet hoeveel er gekocht wordt. Gelunched in het enorme footcourt, geweldig. Een enorm plein waar je gezellig kunt zitten en daarom heen allemaal verschillende eet tentjes. Ieder kan eten wat hij wil. Na de lunch zijn we naar prime outlet gereden waar we eerst een ijsje met de famiilie Toornvliet hebben gegeten en daarna weer zijn gaan shoppen. Om een lang verhaal kort te maken geshopt bij Tommy Hilfinger, Ralph Lauren,GAP en American Polo en ik heb mijn shirt van Ed Hardy!!!!! Jeeeeh!
Ook nog even bij Downtown gestopt want Robin dacht dat ze daar die groene schoentjes van Tinkerbel hadden maar dat was niet zo.
Op de terugweg naar huis even snel bij de Mac gestopt om wat te eten. Bij thuiskomst is Robin gelijk naar bed gegaan want morgen gaan we naar Universal Studio.

Geen opmerkingen: