zaterdag 9 mei 2009

Zaterdag 9 mei








Vanmorgen rustig opgestart. Eerst nog even oma's aan de telefoon gehad, gelukkig waren de moederdag bloemen goed bezorgd. Daarna op weg naar old town Kissimee, waar we waarschijnlijk te vroeg waren (rond 11:00 uur) want alles zat nog potdicht. Aangezien er in de buurt ook een airboat ride was zijn we maar naar big toho gereden voor de airboat ride. Na gisteravond een aangereden alligator gezien te hebben wilde ik wel eens een levende alligator zien. Dit is de link naar de onze captain Brent.

http://www.bigtohoairboatrides.com/video.php
http://www.youtube.com/watch?v=xlb4-uNTmIs

(even knippen en plakken)

Wij hebben een uur in zo'n boot gezeten, dat was wel heel gaaf hoor. En jemig wat gaat dat ding hard zeg. Een prachtige natuur en uiteindelijk zagen we ook een enorme alligator. Volgens onze hillbilly captain was hij wel 12 foot, voor ons begrip zeker wel twee paar laarzen en twee tassen voor Wendy en mij. Volgens Anton is dat een meter of drie. Het formaat dat we gisteravond op de snelweg zagen liggen. Op de terugweg naar de haven zagen we nog tallozen vogels en ook nog een nest Alligator waarvan 1 alligator (centimeter of 30 besloot te gaan zwemmen) Toen we terug kwamen mochten we Fluffy uit de achterbak van de captain vasthouden. Dit ging wel tegen ons gevoel in hoor, zo'n kleine alligator van twee jaar oud in een aquarium met plakband om z'n bekje terwijl het zo'n 99 graden fahrenheit (37 graden) was. Robin en Angelique hebben hem nog wel even vastgehouden, want ja het is wel erg leuk voor de foto op ons blog.
Ondertussen was het half twee geworden en kregen we honger. Bij de eerste Mac maar gelijk gestopt, ergens in the middle off Spanisch kissimee. Nou ik was ook op mijn best, eerst in de Mac een halve beker diet coke over mijn broek. Daarna met mijn gratis refrill in de auto ging er weer een hele sloot over mijn broek. Toch maar kijken of er in Magic Kingdom nog een vacature is voor Dombo.
Via een fleamarket, waar ik een "dure" burberry en dolce gabana zonnebril heb gescoord, zijn we naar de Prime outlet gereden. Het was er enorm warm hebben maar na een ijsje te hebben gegeten bij Edy's konden we weer vooruit Ik was vanplan om voor Abercrombie te gaan blijkt dat ze dit merk helemaal niet in deze outlet hebben. Nou dan naar victoria secret's maar daar had ik mij iets teveel van voorgesteld. Of het kwam omdat het een outlet was en net voor moederdag een soort chaos was onstaan maar ik vond het er erg rommelig. Wel nog de nieuwe winkel van Ed Hardy in geweest, wel stoere shirts hoor, maar ik kon nog niet echt een keuze maken. Maar Sigrid ik kom echt nog wel met een echt Ed Hardy terug hoor! Op de weg naar huis een pizza mee naar huis genomen maar deze Dombo dacht dat 7 inch best een grote pizza was! Nou dat viel tegen, ik denk dat die pizza nog geen 20 cm doorsnee was. Maar ja ik durfde niks meer te zeggen dus met mijn mini pizza op weg naar huis, blijkt dat Robin hem ook erg lekker vind dus ik heb straks weer honger. Nou wij gaan lekker douchen want we hebben flink lopen zweten in dit warme weer. Tot morgen.

1 opmerking:

wendy zei

hai liefjes

Wat leuk zo'n aligator-boot-tocht ! Was gezellig bij jullie, sanne vroeg vanmiddag nog of we nog naar jullie gingen ! hahaha
overmorgen moeten we trouwens om 8.30 uur in het polonesian resort zijn voor het ontbijt. WE hebben gereserveerd onder de naam toornvliet reserveringsnummer 55 73 72 18 ( mochten jullie er eerder zijn ) nou heel veel liefs en jacq jij morgen een leuke moederdag !

kus wen xx